Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-05, 22:45   #2
nøtta
Seniormedlem

nøtta sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Alder: 38
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Spise hva man vil én gang i uken?

Opprinnelig lagt inn av Remi Sture

Er nå i min trettende uke på Atkins, og føler at det går veldig bra å holde seg til lavkarbo-mat, men det blir liksom litt kjipt å aldri mer kunne spise ting jeg spiste "ofte" før. Nå tenker jeg på brødmat, pasta, ris, og poteter f.eks. Jeg har hørt at enkelt på Atkins har en dag i uken hvor de koser seg skikkelig, og spiser hva de vil, f.eks taco (med lefser, skjell, o.l.), chips og brus. Hva mener dere om dette? Vil det da ikke ta flere dager før man kommer i ketose igjen (jeg holder fortsatt Atkins Induksjon)?

har aldri hørt at dette er "lov" på atkins men på eat må man jo skeie ut en gang i løpet av uka .... enten man vil eller ikke ...

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat