Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-05, 23:04   #6
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Spise hva man vil én gang i uken?

Jeg vil ikke akkurat anbefale deg å ha spisedag mens du er på induksjonen nei. Men det er jo ikke meningen du skal spise induksjonsmat hele tiden. Når du går på atkins, så har du jo fire faser, og etterhvert som du har tatt av det du skal og er kommet ned på vedvarende vekttap, så er det jo masse du kan spise. Vel og merke, så er det ikke abefalt å spise loff noen gang igjen, men grovt brød går jo greit, og det er vel kansje ingen krise dersom du skulle få servert snitter i et selskap.

Men veien dit er en lang vei å gå, og det er lurt å bli kvitt Suget etter gamle matvarer før en prøver seg på 'slike stunt'. Slik at en vet at en ikke blir hektet og dagen etter spiser en stratos, og så kjøper inn loff, og så kommer chipsen osv.
Det som er lurt å gjøre, er å gå i seg selv og avklare hvorfor du har lyst på akkurat dette.

Det finnes jo så utrolig masse en kan kose seg med av skikkelig mat. Men man må omdefinere det å kose seg, og se at kansje dt å kose seg for meg, ikke er det samme for enkelte andre.

I kakebesøker spiser jeg nøtter, mørk sjokolade og frukt. Kansje jeg lager mine egne lavkarbovafler med rørte bær med stevia.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat