Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-11, 11:40   #38
Muff-muff
Medlem

Muff-muff sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: England
Alder: 42
Muff-muff har en fantastisk aura rundt segMuff-muff har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no

Jeg baklager min krasse kommentar i begynnelsen av tråden, jeg mente ikke å kritisere. Jeg er bare VELDIG skeptisk til fruktose (med vitenskapelig grunnlag), så jeg bekymrer meg for de som spiser mye av det. Med det ønsket jeg selvfølgelig ikke å undervurdere helseeffektene av moderat lavkarbo, for de er ikke til å stikke under en stol (Selv om de ikke fungerte for meg med reaktiv hypoglykemi, diagnosert og fått legehjelp med det takket være dette forumet, faktisk.)

Jeg tror noe av det vi virkelig burde kjempe for er retten til å bestemme over vår egen kropp og at gamle myter blir forkastet, slik at våre barn slipper å lære at grovt brød og poteter er det eneste saliggjørende i heimkunnskapstimen.

Bortsett fra det er jeg en aktiv ambassadør for lavkarbo MED kunnskap. Jeg synes faktisk at de som ikke forstår sitt eget kosthold burde følge statens ernæringsråd, for som andre sier: Ketogene (og generelle lavkarbo) dietter krever faktisk et visst nivå av forståelse om man skal fungere godt.

Muff-muff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat