Tråd: -At du tør!?
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-11, 12:57   #21
krokodillen
Medlem

krokodillen sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Sv: -At du tør!?

Opprinnelig lagt inn av teleslynga, her.

Det blogginnlegget var da bare humor, ved å reagere rasende på det beviser dere i hvert fall at lavkarbofolk ikke eier humoristisk sans, evt. har litt tungt for det.

Tror de fleste skjønner at det der var humor.

Men jeg leste noen kommentarer under det som tyder på at ikke alle skjønte det, og slengte inn litt mer anti-lavkarbo "skyts". Kanskje det er slike andre her inne på forumet treffer på?

Uansett, jeg aner ikke hvem som egentlig tar til seg kostholdsråd fra VG og andre übergrunne media.

Media har jo en laaaaaaang historie med å servere svart-hvite "sannheter" og enkle overskrifter på det meste. Før var det ananaskurer, sult, aerobics med leggvarmere og fettfobi. Så er det bacon og fløte en dag, bacon og fløte er farlig neste dag. LITT koko.

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat