Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-11, 17:51   #44
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Mer om fruktose hos Espen Rostrup

Tusen takk, snille Nerthus, for at du fant en link til noe som allerede er på norsk om dette temaet....Litt dumt at jeg ikke har funnet det på egenhånd. Nå kan jeg henvise folk videre.....
Jeg forstår dette emnet selv, men det er så forferdelig vanskelig å vise det frem til folk som mangler engelskkunnskaper som er tilstrekkelige til å forstå hva f.eks Robert Lustig snakker om.....Og jeg greier ikke å formulere det muntlig på en lettfattelig måte ennå.
Jeg har prøvd å oversette litt av det, men en del av plansjene krever det så lang tid å få gjort riktig at en nesten må ha lønn for å gidde gjøre det...... Og jeg føler at å oversette bare litt blir helt feil, en må liksom ha det store bildet og ikke bare småstykker.......

Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat