Tråd: Etter kuren
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-11, 00:33   #4
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Etter kuren

For meg har det aldri vært noe problem å gå inn og ut av ketose, og jeg har det slik som spør om; ganske så lavt på karber på ukedagene, og litt mer kos/ karbo i helgen. (Jeg spiser forresten bare lite karber og sjekker aldri om jeg er i ketose siden jeg ikke ser poenget med det så lenge jeg har kontroll på karbo-inntaket. Er dessuten vektoperert så går jo foreløpig ned i vekt uansett pga det... Spiser lavkarbo fordi jeg anser det som det sunneste kostholdet, og ønsker ikke å spise så mye kh til vanlig.) Kroppen min har ikke reagert på det en eneste gang siden jeg begynte med lavkarbo i 2006, og det har blitt maaaange ganger inn og ut av ketose på disse årene... Men vi er alle forskjellige, er jo de som blir uvel i en uke etter de er tilbake i ketose.

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat