Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-11, 09:51   #24
Chamomilla
Seniormedlem

Chamomilla sin avatar

Medlem siden: May 2005
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Høykarbodag, hvor ofte?

Må det være egg og bacon du skal tvinge i deg da? Hva med å lage noen lavkarboknekkebrød etter oppskrift her inne, ha på smør og pålegg? Eller let litt rundt i oppskriftene og se om du får noen tips? Jeg lagde knekkbrød for første gang på lørdag og det var jo så kjapt og enkelt. Og da har jeg noe stående fremme som går fint å spise uten å få i meg for mye karber og som ikke krever tilberedning annet enn å lesse på pålegg... De er jo også greie å ta med seg om man skal ut av huset og vil utsette frokosten...

Hva med å utsette å spise til f.eks. 11-tiden og heller spise godt når du evt er virkelig sulten?