Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-11, 11:00   #5
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Studie i raskt vekttap à la Thomas Geisner - noen andre?

Ja, da var det dét igjen, da. Med cassia og ceylon. Cassia er jo standardkanelen i Norge, enn om den sies å være en billig etterligning. Men det skal finnes ceylon tilgjengelig også, om man leter godt nok.

Det med søvn er veldig viktig. Jeg har mye stress i kroppen på grunn av sykdom, og jeg vet vel innerst inne at det er der nøkkelen ligger for hvorfor det er så #%&@/=) vanskelig for meg å gå ned de siste kiloene. Jeg blir ellers veldig glad hver gang jeg hører at en lege legger såpass mye vekt på stresshormon, det har dessverre for lite fokus sånn ellers i skolemedisinen. Det burde liksom si seg selv at en kropp i konstant stress vil over tid bli syk og sliten og vond, og en syk kropp vil ikke nødvendigvis prioritere fettforbrenning ...
Kalddusj i mitt hode er vel noe relativt, men godt og vel under lunkent vann har jeg skylt håret (og dermed nakken ) med i årevis når balsamen skal ut.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat