Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-11, 12:57   #2
Alyssa
Seniormedlem

Alyssa sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Alder: 48
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: ME og Circadin (melatonin)

Jeg har i hvert fall ikke hatt noen positive virkninger av hverken melatonin eller andre ting som skal hjelpe på søvnen.

Og jeg har hatt lignende reaksjoner som det du beskriver, både av melatonin og magnesium bla, som jeg har tatt for å sove bedre.

Typisk er i alle fall at når jeg har tatt noe sånt har jeg ikke fått sove i det hele tatt, og har gjerne blitt "svimeslått" og uggen, hodepine, svimmelhet bla.

Men nå er jeg kjent for å ha motsatt effekt av det som er vanlig på bortimot alt også da, så jeg vet ikke hvor mye du skal høre på meg :P

Men jeg kjenner i hvert fall igjen det du beskriver, det kan jo som du sier være andre grunner, det er ikke så godt å si før man prøver flere ganger. Men skjønner godt at du er skeptisk til å prøve igjen, man vil jo ikke ha de reaksjonene der.

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat