Sv: Forandring
Blodsukkersvingningene forsvant sammen med tilhørende svakhet ("shaky"), humørforandringer, ofte sulten og de dertil tilbakevendende tankende om mat og den fysiske uro pga bilogisk sult. Med det nye kostholdet begynte jeg å ta magnesiumtilskudd, og det gjorde meg roligere det også. Jeg ble roligere av å endelig vite hva som funker for min kropp også, for før skjønte jeg ikke hvorfor jeg ikke ble tynnere når jeg spiste så "sunt", og det bekymret meg. Jeg lurte hele tiden på hva jeg spiste galt uten å skjønne hva. At det var frukten som var synderen var det siste jeg kunne gjettet. Det var jo så "lett" (stønn) Jeg kom borti dette først da jeg hørte en tipse om proteinbesparende faste som funket for å skrape av det siste lille fettet , og så leste jeg hva de tynne hollywoodstjernene spiste for å gå ned til undervektighet, og så kom jeg borti lavkarbo. Det jeg så gikk igjen disse tre steder var grønnsaker og protein, noe jeg hadde vært forsiktig med til da og kun inntatt 1 gang om dagen. Det fikk meg til å tørre å hoppe inn i kjøtt og grønnsaksverdenen og eksperimentere med mer fett og velge det som energikilde og droppe frukten med et lettelsens sukk. Mensen har forsvunnet og ikke kommet tilbake, og det er en lettelse det også.
|