Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her. Som jeg mener å ha skrevet tidligere i tråden så er det hva jeg har gjort. Du får de gratis i posten fra Abbot. Bare å google det, og bestille fra nettet. Du får med ti teststrimler og nåler, så det er kanskje mest av alt et triks for å kjøpe mer av det senere. Men de som ikke har dia behøver heller ikke å teste blodsukkeret sitt ofte, da.
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Som jeg mener å ha skrevet tidligere i tråden så er det hva jeg har gjort. Du får de gratis i posten fra Abbot. Bare å google det, og bestille fra nettet. Du får med ti teststrimler og nåler, så det er kanskje mest av alt et triks for å kjøpe mer av det senere. Men de som ikke har dia behøver heller ikke å teste blodsukkeret sitt ofte, da.
Ja, jeg har ikke lest hele tråden her. (Noe jeg hadde tenkt til senere) Var faktisk og kjøpte det på apoteket i dag. Fulgte jo da bare med 10 stk prøver. Så tusen takk for tipset Det skal jeg gjøre. Ja, jeg har jo ikke Diabetes. Blir jo da for å sjekke om jeg reagerer på Maltitol osv Vet du forresten om jeg kan teste meg med en gang nesten etter jeg har spist da sjokolade med maltitol i f.eks? Eller må jeg vente en stund? Takk for svar