Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-11, 21:01   #10617
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, altså, først feller du av for ett ermehull (nå snakker jeg om bolen), og så strikker du fram til neste merketråd og feller for neste, og så strikker du deg fram til det første ermehullet igjen. Når ermene er ferdige og felte så bare strikker du dem på rundpinnen sammen med resten. Som jeg har fått forklart det for lenge siden så stopper du ikke etter du har felt, du fortsetter videre til runden er ferdig.

Åja, sånn ja, men det løser fortsatt ikke problemet med masken i midten ... Man må begynne å felle før merketråden, altså før omgangen er slutt. Eller evt felle fra høyre, som nevnt. Men jeg tror det er det du gjør automatisk, derfor skjønner du ikke hva jeg og Cyan har problemer med

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt