Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-11, 11:54   #21
Chamomilla
Seniormedlem

Chamomilla sin avatar

Medlem siden: May 2005
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Studie i raskt vekttap à la Thomas Geisner - noen andre?

Kjempeinteressant!

Men kjenner jeg er ikke så gira på 30 g protein når jeg våkner... jeg har redusert proteininntaket mitt totalt de siste månedene. Har klart å ligge høyere enn jeg sannsynligvis trenger de siste årene .... Nå hadde det sikkert ikke vært nødvendig med så mye som tretti gram, all den tid jeg er kvinne og har lavere proteinbehov enn en mann som i tillegg er fysisk mer aktiv enn jeg.
Kaffe i dag: Det snek seg opp i melkeskum og kanelet glemte jeg. Men skal kutte ettermiddagskaffen. Og kutte melk av og til og innføre kanel.. høres jo godt ut. Må sjekke om jeg har rette kanelet..
Sitrus - har faktisk drukket sitronvann innimellom de siste par dagene, bare fordi jeg har hatt sitron til andre ting (reker, kyllingkarrigryte...) og det har føltes og smakt godt med sitronvann..
Jeg har hatt generelt for lite søvn de siste ti årene! Kanskje ikke rart det har sneket på seg litt ekstra magefett... Tre barn hvor ingen har sovet rundt (sterkt i mot gråtekurer) før de har vært noen år gamle pluss at jeg er B-menneske og ikke har vett til å legge meg i tide bidrar bra..
Melkeprodukter - sliter med å kutte. Klarte å kutte det i flere mnd for noen år siden og gikk samtidig ned noen kg... så ja...
Ingen fare for at jeg har trent hardt uten nok søvn innabords.... har et litt for moderat aktivitetsnivå.
I prinsippet enkle punkter, men når det allerede strander på søvn...