Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-05, 22:56   #31
dolphy
Medlem

dolphy sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 40
dolphy har en fantastisk aura rundt segdolphy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Du er hva du spiser", TV3 torsdag, kl. 21.30

Opprinnelig lagt inn av Aline

hun sa at de nye prøvene viste stor forbedring

Åja *finne q-tipsen* Syns hun sa "Nå er jeg spent på om prøvene viser at omleggingen har hjulpet" Og når alle tre gikk bortover så jeg for meg neste scene inne hos legen hvor vi fikk konklusjonen.. Men så bare gikk de.... Jeg følte meg litt snytt!
For når de først dro inn legen på de første prøvene, hadde jeg ønska å se legen konkludere med at det hadde blitt bedre.. jaja..

Programmet var bra, men ikke mye læring nei! Det er en time for kort til. Men jeg tror det inspirerer veldig de som er mer uvitende enn oss. Jeg også møter mange som ikke skjønner dette med at kosten spiller inn på blodsukker og insulin.
Her en dag satt en med diabetes 1 (d er vel den hvor du bare trenger ta tabletter....? -jeg burde vite dette ) og skjønte ikke hvorfor jeg ikke spiste poteter?! Jeg fortalte han at det burde kanskje han kutte ut også, siden han har diabetes. Men det var han helt uenig i!!!
Altså, nå har jeg en far med diabetes 2 -og han kan jo ikke fråtse i poteter -eller andre karbohydrater for den sakens skyld. Så jeg vet hva diabetikere bør og ikke bør spise.
Jeg ble rett og slett provosert, for han mente jeg hadde feil og jeg VET jeg har rett!! Måtte bare gå fra hele diskusjonen jeg..
Heh, litt ut av tema her men