Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-11, 08:54   #2
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor ta masse prøver?

Jeg så ikke behov for å ta blodprøver da jeg begynte, jeg heller - men skulle på sett og vis ønske jeg hadde gjort det, så jeg selv hadde kunnet se utvikling og endring i forskjellige ting. Om du ikke er så nysgjerrig, er det jo ikke noe å tenke på.

Det du risikerer å oppleve er at om du blir syk på noe tidspunkt og får påvist feks en vitamin-mangel, kan lege velge å klandre kostholdsendringen din "automatisk", uten at det nødvendigvis stemmer. (Det har vært noen tråder med sånne historier her inne...) Så om jeg hadde begynt kostholdsendring i dag, hadde jeg bedt om å få tatt blodprøver av den grunn - det er altfor slitsomt å krangle med leger.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat