Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-11, 10:18   #6
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor ta masse prøver?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Enig i at du ikke MÅ, men som du ser så finnes det grunner til å gjøre det allikevel. Jeg tok masse prøver før jeg begynte og bla har FT4, som sier noe om forbrenningen, økt fra 13 til 18 i dag! I tillegg hadde jeg da lavt B12 og folat,som også normaliserte seg i løpet av 3 mnd.
Mitt kolesterol er like fint og lavt i dag etter to år som før jeg endret kosthold Greit og ha argumentasjon om noen kritiserer kostholdet ditt, spesielt om legen din gjør det

Bare et lite innskudd fra sidelinjen her:
fT4 sier ikke noe direkte om forbrenningen. fT4 er lagerhormonet og det må omdannes til fT3 (skjer i praksis ved at et jodatom skjæres av fra molekylet) før det er noe "futt" i det. Et bra lager med fT4 er kjekt, men det garanterer altså ikke et godt stoffskifte - selv om man uomtvistelig er nærmere.