Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-05, 08:44   #3
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Julekalender

Så koselig, Nøtta og Lise.

Jeg er et utpreget JULEMENNESKE! Jeg går og gleder meg til jul hele året, kan sitte og drømme om snø og juletrær midt på sommeren. Alle bare ler av meg. :P
Jeg ELSKER julen, og blir 5 år hver desember! Julestrømpe må jeg ha fremdeles, men kalenderen er forbeholdt jenta mi. Det er første året hun får kalender nå, for nå er hun jo 2 år og skjønner litt mer. Svigerfar vil gi henne sjokoladekalender, men det kommer ikke på tale. Hun skal få pakkekalender med noe småting i, kanskje litt godteri i 1-2 av lukene, men der går grensen.
Jeg gleder meg til å se alle juleprogrammene på julemorgenen sammen med datteren min! Nå er hun liksom stor nok. Denne julen blir såå koselig.
Det er jeg som skal ha den her hjemme, så jeg er litt nervøs, men det går nok helt fint. Jeg har laget ribbe før, og mamma hjelper meg jo litt.

Jeg kunne aldri hatt en jobb der jeg måtte jobbet julaften, heldigvis har jeg fikset meg fri den dagen i alle de 5 årene jeg jobbet i Life. Hihihi. Jeg jobbet heller nyttår enn jul, og det var tydeligvis i orden for alle de andre.

Sist redigert av Iset : 21-10-05 kl 09:08.
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat