Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-05, 08:59   #34
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: "Du er hva du spiser", TV3 torsdag, kl. 21.30

Opprinnelig lagt inn av Iset

Jeg syntes det var bra jeg. Underholdende. Jeg tror vi lavkarbere har en tendens til å være litt mer krevende når det gjelder slikt, siden vi vet så mye fra før av. Vi har så mye kunnskaper selv at vi ikke helt kommer på at Ola-gjennomsnitts-Nordmann ikke er like opplyst som oss.

Enig med deg Iset. Dessuten tror jeg faktisk også at folk flest har behov for å 'slippe å bli prakket på mer kostholds-lærdom' for det er MYE av det nå. Jeg syns derfor at dette konseptet i så måte er genialt; for her får de se hva som virker uten å bli forklart i det vide og brede om HVORFOR osv. osv. Vi må ikke glemme at mange syns ernæring og å lære om kosthold er drepende kjedelig - de vil bare ned i vekt. Uansett. Det må jo være derfor at det er liv laga for alle 'lureri-preparater' innen slanking!?

Tror jeg jaffal.

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat