Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-11, 11:02   #40
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Er det "diettkrig" på gang?

Jeg merker at det begynner å provosere meg noe voldsomt alle disse artiklene HVER ENESTE dag! Hovedsakelig er det all feilinformasjon i anti-lavkarboartiklene som provoserer meg mest - av typen "mettet fett er farlig og du kommer til å dø i morgen av tette årer", men også pro-lavkarbartikler inneholder en masse "propaganda" og spesielt der f.eks Hexeberg får uttale seg og hvor hun er så bastant på at 40 gram karbohydrater liksom er det aller aller beste for alle.

Gi meg en journalist som greier å vinkle hele kostholdsdebatten til noe seriøst og nyansert og du skal få se en sjokkert Cherry. Men det selger jo ikke aviser

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat