Sv: Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no
Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.
Herlighet Bestemamma er du blitt helt sprø? Er ikke proteiner essensielle heller nå? Bevis? Kilder? Anything??
Hersketeknikk som å kalle de som er uenige med deg søte er forkastelig og ikke ønskelig på dette forumet, det tror jeg ingen er uenige med meg i!
Jeg mente det faktisk bokstavelig...Ikke ta alt opp i verste mening 
La meg korrigere meg selv - proteiner inneholder AMINOSYRER som er essensielle. Noen aminosyrer kan kroppen "lage selv", andre må man få gjennom inntak av proteinkilder.
Liker dere ikke å bli provosert til nye tanker og utenomboksen tenking...det er det eneste som bringer verden fremover, vet du!!! 
Når jeg sier noen næringsemner er uunngåelige, så mener jeg nettopp det...vi kan ikke leve uten å spise de.... Men fra det til å si at enkeltemner er essensielle i den forstand at de må tilsettes fra flasker for å opprettholde livet blir helt feil.....Hadde de produksjon av Omega3-oljer for en million år siden?.....Nei, de drepte et dyr og spiste det og fortsatte å leve.....Det kan vi faktisk gjøre den dag i dag. Og om vi holder oss unna den maten som forgifter oss kan vi leve bekymringsløst om hvorvidt Omega6 er for høy eller Omega3 er for høy.....
Varer vel ikke lenge før vi før vi får chip-implantatet vårt nå så vi kan detaljstyres av myndighetene med hensyn til hvilke næringsemner vi må innta........

Sist redigert av Bestemamma : 07-10-11 kl 14:59.
|