Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-11, 15:02   #94
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no

Opprinnelig lagt inn av heipådu, her.

Bedre å være søt enn ignorant...

Hvordan vi kan vite hva som er essensielt? Ved å utforske prosessene i kroppen, se hvilke næringsstoffer vi kan lage selv osv. Deretter utføres forsøk der man utelukker enkelte næringsstoffer fra kostholdet og ser hva som skjer. (hint: man utvikler sykdommer dersom man kutter ut essensielle næringsstoffer).

Vi består forresten av mye oksygen og hydrogen også, så vi kan vel etter din logikk selv produsere luft og vann også.

Jeg kan ikke i min villeste fantasi se for meg at du faktisk står for det du skriver her, og om du faktisk er seriøs så synes jeg oppriktig synd på deg og ikke minst de som lar seg påvirke av det du skriver.

Håper da inderlig at noen lar seg påvirke til å tenke selv....Det er ikke slik at alle sannheter en har kommet frem til blir stående til evig tid....

Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat