Sv: Den store felles ED-tråden
Takk, Streber 
Nydelig og knalltøft brudebilde, Metalgirl! Til lykke med bryllupsdagen som har vært og med livet dere har foran dere
Titti: Ja, jeg er i gang Ferdig med dag 3 nå, og det har egentlig gått bedre enn forventet. Håper jo det kommer til å vises på vekta også.... Har allerede funnet meg noen favoritter. Liker pannekakene, sjokoladebarene, kjeksene, pastaen og kyllingsuppa. "Paien" og risottoen gikk også ned, men kun med masse stekte og krydrete grønnsaker til. Knasker hodekål og sukkererter til de måltidene jeg ikke steker grønnsaker til. Skal egentlig ovnsbake de grønnsakene da, men jeg glemmer alltid å starte i god tid....
Kakaoen og sjokoladefrokostblandingen blir jeg IKKE å prøve mer Gleder meg til å få brownies i posten. Ser at mange skryter av de, men likevel var de ikke med i Startpakken...
Drikker så mye vann jeg orker, ca 2 liter pr dag, men likevel har jeg hodepine på 3.dagen. Regner med at den gir seg etterhvert. Vil helst ikke drikke så mye mer, da kan jeg like gjerne bli sittende på do...
Spent på resultatet på veiingen neste torsdag
|