Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-11, 12:06   #41
Chamomilla
Seniormedlem

Chamomilla sin avatar

Medlem siden: May 2005
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Studie i raskt vekttap à la Thomas Geisner - noen andre?

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

En dag er lite forskningsmateriale da... når det er sagt har jeg samme mistanke som deg til melk også for min del. På ferie eksperimenterte jeg med å gjeninnføre melk og ser ut til å tolerere melk, men gikk et par kg opp. (Lekk tarm, reagerte på mel og melk ... lang historie .. legen mener at reaksjonen på melk kunne være en sekundæreffekt og forsvinne etter at tarmen ble frisk og mel 100% ute av kosten... fyren hadde nok rett, men 1-3 kg har gått på etter at jeg begynte å meske meg i melk, fet ost og tyrkisk youghurt )

Hvordan påviser man lekk tarm? Biopat jeg gikk til for noen år siden mente jeg hadde lekk tarm og satte meg på melkefri diett noen mnd og hun mente også at det blir reparert på den tiden. Jeg innførte melk igjen.. og gikk opp i vekt, men jeg slakket opp på karber og ble etterhvert gravid også...