Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-11, 14:07   #3
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Jeg synes det er litt utrivelig her inne noen ganger ...

Vi leser nok de samme ordene på forskjellige måter - det er trist at noen opplever det slik dere beskriver. Det er heller ikke første gang dette tas opp, temaet kommer opp med jevne mellomrom hele tiden, og jeg tror slett ikke det kommer av at "veteranene" her på forumet er slemme, vriene eller vrange. Tvert imot!

Slik jeg leser det, handler det mest om å understreke hvor viktig det er å ikke gå blindt inn i en omfattende kostholdsendring. Når noen gir råd om å lese boka, sier de egentlig "Det ser ut som om du ikke helt har forstått hvordan ditt og datt henger sammen, og det er leit, og den aller enkleste måten å unngå feil og dårlige resultater på, er å forstå hvorfor sånn er sånn. Og denne kunnskapen og forståelsen - den finner du mye bedre presentert og lettfattelig i boka, enn gjennom adspredte forumtråder hvor folk med høyst varierende kunnskapsnivå kommer med innspill."

Jeg skulle ønske at dette ikke ble oppfattet som kritisk eller utrivelig.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat