Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-05, 15:58   #35
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: "Du er hva du spiser", TV3 torsdag, kl. 21.30

Jeg er enig i at det er et greitt program for "vanlige folk" som ikke vet noe om kosthold fra før. jeg uttalte meg kun om MIN mening sett fra MITT ståsted..... og fordi:

Opprinnelig lagt inn av Nille

Jeg har sett den danske utgaven av dette programmet før. Og det var mye mer nøye og detaljert. Om ikke de hadde akkurat prøve resultatene, så hadde de hvor mye de hadde gått ned i kolesterol og blodtrykk, etc. Det var det mer forklart med maten - hva og hvorfor. Og det møtte deltakerne etter 4 uker 8 uker og så vidt jeg husker 6 mnd etterpå. Det var en konklusjon.....

Som jeg presiserer så er jeg skuffet fordi jeg har sett den danske versjonen og syns den var mye bedre. Den var ikke laget for spesielt interesserte den heller, den var for vanlige folk.....

Men jeg sier også:

Sitat:

Promgrammet kan nok være en "øyeåpner" for mange

og

Sitat:

For meg var det bortkasta tid. Trist men leitt... Tror ikke det blir noe fast torsdagsinnslag hos oss ...

Fordi om JEG ikke vil brukle tid på det betyr det som sagt ikke at andre ikke vil ha ytbytte av det....