Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-05, 18:09   #16
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Spise hva man vil én gang i uken?

Opprinnelig lagt inn av vskr

Hei Remi

Har du kjøpt boken? I den står det i alle fall noe om dette. Mener at det står at det er to muligheter...

1. Ha en mini fråtsing. Spise det du vill innen 60 min. Etter det slutte kaldt. Noe med glukose å gjøre. Men er IKKE SIKKER

2. Kose deg en gang i uken men i moderat form....

Men ikke stol på det jeg sier, les boken.... Jeg kan sjekke dette når jeg kommer hjem og evt. legge inn et nytt svar. noen andre som vet dette... Har den Norske versjonen....... (den dårlige )

Nope !! Det finnes ikke noen sånn regel på Atkins. Og merksnodig nok finnes den heller ikke i de tidligere utgavene jeg har av Atkins boka. Snarere tvert i mot:
Hva frieheter den norske oversetteren har tatt seg får stå for hans regning. Det er IKKE Atkins !
Regel nr. 5 - Regler for induksjonen:

5. Ikke spis noe som ikke er på listen over aksepterte matvarer . Det betyr absolutt ingenting. ”Bare denne smakebiten skader ikke”-mentaliteten er nådestøtet i denne fasen av Atkins.

Opprinnelig lagt inn av Vskr

Ps. Vil annbefale deg klatre videre til neste fase, før du evt begynner med dette. Det er imponerende at du har holdt induksjonen i hele 13 uker !!!!!!!

På vedvarende har du flere valg, men fremdeles har ikke Atkins en spisedag i uka, -som tidligere beskrevet i tidligere poster her !! Følger en Atkins så følger en Atkins.....