Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-11, 22:47   #32
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Jeg synes det er litt utrivelig her inne noen ganger ...

Etter å ha vært her noen år vet jeg godt at søkefunksjonen kan være veldig trøblete. Kommer det da noen og stiller spørsmål av typen "hvor mange karbohydrater er det i tomat" kan det godt hende jeg viser til en annen tråd med akkurat det spørsmålet eller en link til matvaretabellen. Ikke for å være slem, utålmodig, oppgitt eller vanskelig, men for å hjelpe folk til å hjelpe seg selv.

Det er jo litt vanskelig å ikke bli misforstått her innimellom. Slenger man med et "" på slutten så er det brått noen som tar det som noe negativt og utelater man f.eks et smil ser det brått kort og surt ut..

Trist om noen blir lei seg.. Jeg hadde hvertfall satt pris på om folk f.eks sendte en PM om de følte at jeg var dum mot dem..