Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-05, 21:49   #4
luringen
Seniormedlem

luringen sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Sunn mat for tenåringer

tja...her i huset svinger det mellom å måtte passe på at de spiser ,til å styre hvor mye de spiser...og når..men i det store å hele; min jobb som mamse er å sørge for tilgjengelige riktige og gode matvarer! Så oppfordrer jeg til at de selv kan lage og ordne selv. Stas å lage/bake/koke & brase faktisk når de får lov å styre seg sjøl...og da spiser de godt og! Poppis er pizza, taco, suppe, rundstykker ostesmørbrød, egg/bacon, smørbrød...

Er de flinke å spiser matpakken sin jevnlig, får de penger til å kjøpe lunsj i kantina en dag i uka. middag er dagens lille høydepkt. de får av og til lov å bestemme meny, og av å til må de da spise litt uansett hva jeg har laga. Alltid en grønnsak...så er resten greit..hehe. Litt streng jeg da..