Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-11, 19:51   #15
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Diskusjon om lavkarbo på P1 i morgen

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Men å få folk til å forstå at det er mere enn en håndfull mennesker her i landet som ikke gr ned i vekt av lavkalori og mye trening, den sitter nok langt inne. Men etter som folk prøver, så vil jo flere og flere skjønne at dette virker og også hvorfor. Det vil jo alltid være noen som faller av lasset pga de ikke tror på dette, men flertallet vil jo finne ut at når flere og flere blir kvitt/ eller reduserer symptomer på sykdommer, så vil jo det store flertallet se at vi ikke er gærne. Men hvor lang tid det ar er ikke godt å si. Men jeg merker STOR forskjell på nå og i 2006 da jeg først prøvde lavkarbo i en variant. Bare de siste to årene har det skjedd mye i folks holdning til lavkarbo, jeg føler det er flere som er nysgjerrig enn folk som er direkte negativ.

Synes det ser ut som at flere oppfatter at lavkarbo ikke bare er flesk, fløte og smør... men også fisk, ren mat og masse grønnsaker. Det siste er det vanskelig å argumentere mot - selv sett fra statens retningslinger.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat