Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-11, 22:04   #52
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Jeg synes det er litt utrivelig her inne noen ganger ...

Opprinnelig lagt inn av Sorella, her.

Og så har jeg lurt på hvor grensa går for å poste nytt eller skrive inn i eldre tråder. For jeg har lest svar som "dette er en gaaaaaaaamel tråd" og oppfattet det skarpt.
Så om man da lager en ny tråd kan man få "søk opp, det ligger tråder om dette her fra før".

Nå har jeg holdt meg utenfor diskusjonen til nå, men denne måtte jeg bare kommentere litt!

Når jeg forteller at en tråd er gammel, er det som regel fordi den som kommer med et nytt innlegg i tråden ber om råd eller annen reaksjon fra trådstarter. Her som andre steder dukker folk opp og forsvinner igjen. Når jeg ser at det blir bedt om svar fra personer som ikke har vært aktive på 2-3 år, mener jeg jo slett ikke å være "skarp" når jeg forteller at tråden er gammel og man ikke kan forvente svar!

Når jeg forteller at ting har vært diskutert her tidligere, er det som oftest for å fortelle hvor vedkommende kan finne mange og gode svar på spørsmålene sine uten å måtte vente til noen gidder å svare i tråden.

Det tok feks meg lang tid å finne ut av dette med at tråder med liknende titler dukker opp om man scroller heeeeelt nederst på siden. Er ment som en hjelp til nye brukere når jeg forteller dem om den muligheten, ikke noe som helst annet!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat