Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-11, 08:27   #16
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hodet skal med ... Når?

Jeg kjenner litt på dette spørsmålet selv, kanskje enda mer nå enn for noen titalls kilo siden. Nå er jeg jo "nesten slank", og lurer på om jeg kommer til å klare å si meg ferdig, eller fornøyd, når jeg når normalvekt-målet.

Men - jeg har nå gitt meg god tid med hele prosessen min. To år er ålreit tid å bruke på å studere utviklingen. Jeg bruker nå 36/38 i topper og 38/40 i bukser (var oppe i 48/50 i bukser før kostomlegging) og er nok ikke vanskelig å sitte ved siden av på bussen lenger. Når jeg står oppreist ser jeg en ganske normal kropp - enn om jeg fortsatt haler og drar i klærne når jeg sitter, akutt bevisst mage som tyter ut her og der.

Prøver å lære å kle meg optimalt i forhold til både fasong og egne preferanser, men det er ikke alltid så lett. Trenger nok en stilbevisst kumpan, jeg også.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat