Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-11, 09:34   #20
Chamomilla
Seniormedlem

Chamomilla sin avatar

Medlem siden: May 2005
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Hodet skal med ... Når?

Enig i at det kan være dyrt, Photobscura. Jeg var FATTIG student uten rik pappa når jeg tok det første gang, men det var så riktig for meg og jeg har hatt så glede av det også når det har dreid seg om å skaffe meg jobber at det har betalt seg økonomisk også i massevis. Ved mange korsveier har sånne teknikker føltes helt avgjørende for å komme meg videre i riktig retning.
Jeg har også brukt type meditasjonstaper og lest litteratur i samme genre som The Secret. Det bygger på det samme - Silva og Unique mind - å tiltrekke seg det man fokuserer på (fokusere med følelser og masse innleving). Det man får med seg på kurs i tillegg er at man lærer å sette seg selv på et "meditativt nivå hvor man gjør denne programmeringen - et nivå hvor man vanligvis sovner om man ikke har lært å holde seg våken. Å jobbe på dette nivået skal være mer effektivt enn om man gjør det i våken tilstand. Les - det du forteller deg selv på "nivå" må du fortelle deg selv 100 ganger i våken tilstand.
Nå har min selvtillitt vært omtrent negativ når jeg vokste opp og da er jo utbyttet deretter når man lærer seg å styre tankene bevisst, samtidig så er veien også lang når man starter på minus. Nå kan jeg stå foran forsamlinger, noe som var utenkelig som skole-elev hvor jeg ikke turte rekke opp hånda selv om jeg var skoleflink og visste svaret... Jeg skal snart undervise på høyskolenivå. Kunne aldri vært der uten å ha lært meg mental trening først. Fullstendig utenkelig. For meg var altså de kursene en investering. Men nå skal jeg ikke kuppe tråden for mye her.