Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-11, 09:47   #21
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hodet skal med ... Når?

Ja, jeg tviler ikke på at et sånt kurs gir stor uttelling! Det var som sagt venninna mi et godt eksempel på!
Jeg har selv brukt mye penger på, og hatt utrolig mye hjelp av tft, f.eks. Et utrolig nyttig verktøy, og særlig effektiv når en erfaren person gjør det sammen med deg.

Poenget er uansett at det går an å ha hodet med seg, men det skjer ikke nødvendigvis av seg selv. Jeg hadde i utgangspunktet ikke dårlig selvtillit. Faktisk nesten litt i meste laget mye av det. Men selvbildet mitt var derimot veldig skrudd, og jeg hadde veldig lave tanker om kropp og utseende, så der hadde jeg absolutt en vei å gå, og den jobben jeg begynte på for å snu det for fire fem år siden trekker jeg fortsatt veksler på.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat