Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-05, 10:04   #59
ssskaldeman
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Sörmland, Sverige
Alder: 82
Innlegg: 316
ssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjent

Sv: OPTIMAL ERNÆRING basert på Jan Kwasniewskis kostholdsfilosofi

Opprinnelig lagt inn av Nille

Jeg er igrunnen fornøyd med hvordan jeg ser ut, - trenger bare å få strammet den huden som har blitt til overs etter å ha gått ned 15 kilo på 2år. Men 50 år gammel hud er ikke SÅ samarbeidsvillig som ung hud.... Det har blittt MYE bedre etter pilates, men jeg må nok innse at en del mageskinn, innerside lår, underarmer ikke kan fjernes med annet enn kirurgi. (I følge plastisk kirurg). Og det vil jeg ikke..... Under huden ligger det imidlertid muskler som er flottere enn på de fleste damer på min alder !! Det ligger vel muligens et par kilo i overflødig hud uttapå.....men ikke mer.[/color][/font]

Hej, Nille!

Jag kan glädja dig med att huden fortsätter att dra ihop sig. Jag gjorde min stora viktnedgång för tre år sedan och då såg jag ut som en tibetansk skrynkelmastiff. (Jag vet inte vad den hunden heter på norsk.) Därefter har huden långsamt dragit sig samman och processen fortgår. Nu har jag bara en smula löst skinn kvar på magen. Allt annat är klart. Jag har intervjuat amerikanska läkare om detta och de säger att sammandragningen fortsätter i sex till sju år, även om det går allt långsammare. Du kommer att bli kjmpeflott hela du!

Sten Sture

ssskaldeman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat