Tråd: Nanny 911
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-05, 13:02   #3
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Nanny 911

Opprinnelig lagt inn av HP

Disse foreldrene trenger hjelp for å redde familiene sine.

Barna har det som de skal de - responderer på sine foreldres adferd... Men bra har de det jo ikke.

:nikker:

For ikke å snakke om KOSTHOLDET, som jo også kan være en årsak til at barna er hypre og foreldrene sure og sinte (blodsukkeret). Jeg har faktisk tilgode å se EN familie der barna ikke får cola og sukker hver dag! Husker 2 mødre (2 forskjellige programmer) der ungene fikk KAFFE og Cola hele dagen (de var 2 og 4 år gamle!!), og loff med nugatti var den eneste brødmaten de fikk, til frokost, lunsj og kvelds.

Når man får barn, mener jeg man har et ansvar for å sette seg inn i basis-ernæring i det minste! Å få barn er noe altfor mange tar for lett på! Hallo, de har faktisk ansvaret for et helt liv/flere liv. Jeg blir så j**** provosert! :skriiik: