Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-11, 15:50   #767
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Så søtt broderi!

Jeg har en mengde ting som jeg egentlig er ferdig med nå, og som skal i bloggen, men det tar jo bare en evighet å få det fotografert og hente overskudd til å blogge.
Men inntil videre, to av mine siste prosjekter; et par helt ubrukelige grytekluter (haha, og det VAR bare sånn oppskriften var, men jeg innser at jeg må strikke/hekle et tett stykke og hekle sammen med disse, som jo er veldig fine, for det er jo veldig upraktisk å brenne av seg fingertuppene ...), og endelig ble jeg ferdig med den hettegenseren som også 157 cm strikka. Dessverre ble den litt stram over ryggen min, så den ble for åpen foran, men på min velformede venninne satt den finfint! Jeg har tillatelse til å bruke bildet med ansiktet hennes i bloggen min, så da tipper jeg det går greit her også. Hun er (med vilje) dessuten ikke så lett å kjenne igjen.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 002.JPG (92,8 KB, 15 visninger)
Filtype: jpg 003.jpg (510,4 KB, 29 visninger)

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat