Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-11, 15:53   #24
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Vektstopp og vektøkning - høykarbodag?

Jeg er ingen kostholds- eller helseekspert, men på meg virker midje-/hofteforholdet ditt å være for høyt. Det er en tråd her inne på oljer; http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45728 - kanskje du finner noen tips her? Selv har jeg hatt god nytte av å kutte ut etpar måltider (frokost og kvelds), og heller spise mer til lunsj og middag. Da blir jeg god og mett og slipper å fyse/småspise. Har som regel et lite mellommåltid mellom lunsj kl. 11 og middag kl. 18 - da tar jeg en ølpølsepinne og litt nøtter - eller bare en fløtekaffe eller to. Jeg blir fort litt dårlig om jeg spiser ekstra karber, så jeg har ikke prøvd høykarbodager for å booste nedgang - for min del har jeg gått andre veien og spist mer fett, egg og sånt. Nå er jeg tre cm lavere enn deg og veier etpar kilo mer enn deg (54-55), men er kraftig bygget og har ikke noe særlig ekstra å ta av nå. Mener at midjemålet mitt nå ligger rett rundt 70 cm.

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat