Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-05, 00:09   #1
nøtta
Seniormedlem

nøtta sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Alder: 38
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

fibertabletter ?

Hei !

jeg har fått litt problemer med fordøyelsen etter at jeg startet på lavkarbo - mulig at det er en tilvenningsprosses men magen min bruker litt vel lang tid ! Jeg veit at det kan være fordi jeg spiser for lite grønnsaker , drikker for lite vann eller trener for lite ! men jeg drikker masse vann , går spaserturer hver kveld og prøver og spise nok grønnsaker , men det er her jeg tror problemet ligger. jeg spiser grønnsaker hver dag men kanskje ikke nok ? derfor lurer jeg nå på om jeg skal prøve fibertabletter ?

Hva synes dere om dette ? Gjør jeg meg selv en bjørnetjeneste er det bare en dum snarvei eller kan det være litt lurt ?

Takk for ALLE svar

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat