Opprinnelig lagt inn av Pandora, her. Så kjekt VSB! glad for at noen fortsatt henger med!! Trodde jeg var helt alene nå... Har startet på "ny runde" med Jillian etter å ha mottatt "Killer Buns & Tighs" i posten Nå har jeg snart alt som er å oppdrive av Jillian trening Denne siste er veldig bra - bygget opp på samme måte som "Ripped in 30" med tre nivåer.. Kjørt 3 ganger level 1 av KB&T + 1 gang level 2 6w6pack (for litt variasjon); Start dato 07.10
Opprinnelig lagt inn av Pandora, her.
Så kjekt VSB! glad for at noen fortsatt henger med!! Trodde jeg var helt alene nå... Har startet på "ny runde" med Jillian etter å ha mottatt "Killer Buns & Tighs" i posten Nå har jeg snart alt som er å oppdrive av Jillian trening Denne siste er veldig bra - bygget opp på samme måte som "Ripped in 30" med tre nivåer.. Kjørt 3 ganger level 1 av KB&T + 1 gang level 2 6w6pack (for litt variasjon); Start dato 07.10
Tenker jeg skal kjøpe en ny Jillian DVD snart, siden du har så mange, vil du anbefale noen? Liker henne godt og særlig variasjonen mellom styrke, cardio og abs.