Sv: Oppstart 1.oktober - på'n igjen
Opprinnelig lagt inn av peder5, her.
Kan være cocosa fettet som gjør det. Jeg hadde samme opplegg forrige gang jeg var på lavkarbo. Syntes ikke jeg fikk nok fett, og spiste noe cocosa i tillegg. Fikk ganske så vondt i magen av det, og fikk råd om å kutte ut det. Er vanligvis mulig å få i seg nok fett uten å tilsette cocosa. Men, dette er nok veldig individuelt da. Vet at det er mange som bruker det, men jeg opplevde iallefall magesmerter pga dette.
Heisann. Jeg prøvde cocosa først i går. har hatt vondt før det.. så tror ikke det kan være det.
Har slitt med hard mage etter jeg begynte på lavkarbo. ikke mye som har kommet i do. (sorry detaljer ) Derfor jeg fikk mistanke om at jeg får i meg for lite fett.. er slanke opperert, og vet av erfaring at får jeg i meg nok fett så har jeg ingen problemer med å gå på do. snarer tvert i mot. 
Tok meg ei pille som skal hjelpe mot hard mage i går, så jeg har da fått gått litt på do. men har fremdeles mye vondt. er som vondten er i tarmene.. ømt når jeg klemmer litt på magen.. stikker og gjør vondt det meste av tiden.. haff.. håper det går over snart...

|