Opprinnelig lagt inn av Lilleboble, her. Hei Er det noen som vet om det er mulig å lage yoghurt på soyamelk? Har nettopp funnet ut at jeg er laktoseintollerant, så min elskede cottage cheese og kesam må nå bort fra mitt liv Vet at de har laktosefritt i Sverige, men jeg kunne trenge noe som jeg kan få tak i her. Her jeg bor finner jeg ikke annet enn Granovita yoghurt, og den er jo stappet med karbs
Opprinnelig lagt inn av Lilleboble, her.
Hei Er det noen som vet om det er mulig å lage yoghurt på soyamelk? Har nettopp funnet ut at jeg er laktoseintollerant, så min elskede cottage cheese og kesam må nå bort fra mitt liv Vet at de har laktosefritt i Sverige, men jeg kunne trenge noe som jeg kan få tak i her. Her jeg bor finner jeg ikke annet enn Granovita yoghurt, og den er jo stappet med karbs
Jeg fant en endelig min drømmeyoghurt på kiwi i dag..soya naturell den har kun 2,3 karbs per 100g.. er det for godt til å være sant?? fikk nesten sjokk at det var så lite, har ikke sett slik yoghurt i butikken her før Den er supergod med litt musli og litt mandelessens eller sukrin på