Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-11, 22:12   #10762
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Dersom barnet trenger time på dagen er det vel vanlig at det er såpass sykt at det ikke er i barnehagen eller på skolen?!

Vi kan bestille time pr. sms og jeg pleier å be om f.eks. "den 11/3 på morgenen", og sette dato minst 2 uker frem i tid og det går som regel helt fint. Haster det veldig, ved f.eks. sykemelding, ringer jeg når telefontiden åpner og får time samme dag - trenger jeg sykemelding skal jeg jo uansett ikke på jobb den dagen så da spiller det mindre rolle om jeg får time kl. 9 eller kl. 15.

Hos oss er det snakk om time samme dag uansett grunn.. Så hvis jeg ønsker å få tatt feks en allergitest av poden, noe som ikke haster, så får jeg likavel time samme dag.