Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-11, 22:38   #6
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 59
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Innleggelse på sykehus og faste

Hei og hopp og takk for sist !!!!!!
Det er ikke lett med lavkarbo på sykehus - du har helt rett. Har vært innlagt med junior mange ganger (som du vet), og jeg fikser all maten hans selv. Det har alltid vært stor forståelse for det, siden han er epileptiker på ketogendiett, men tror egentlig forståelsen bunner ut i at maten hans er "medisin" for en "sykdom". Må alikevell passe på som en smed - for det kommer av og til pleiere som skal gi han is, gelè e.l. for å være snille . Enig med deg i at det er litt rart med så lite forståelse for lavkarbo kosthold. Mange diabetikere spiser lavkarbo etter oppfordring fra lege, og på greier seg uten medisiner, så det kan jo ikke være et ukjent fenomen på sykehus
Ha, nå er det ketoner i sving her også. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget heller, annet enn å ønske deg lykke til i morgen - og speedy recovery.
Blir du liggende lenge og trenger et skikkelig lavkarbomåltid - si fra. Jeg kommer som et skudd med egg, bacon, fløte, rømme og hva det måtte være fruen begjærer