Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-11, 08:32   #1
Kabonadekongen
Nytt Medlem

Medlem siden: Oct 2011
Kabonadekongen er på en erverdig vei
Smile

Manglende vekttap. Hva gjør hun galt?

Hei!
Jeg er ny her. Registrerte meg for å spørre om råd for min kone som sliter med å få lavkarbokuren til å gi ønsket effekt.
Hun har nå snart holdt på i 3 uker og det er foreløpig ikke noe vekttap som er målbart. Dette er ekstra frustrerende ettersom hun har sett meg rase ned på tilsvarende diett.
Dietten hun følger er vel ganske tradisjonell lavkarbo. Det går i omelett med bacon,løvbiff,lavkarbopannekaker(egg,cottage cheese og fløte) med bacon og en liten dæsj sukrin. Tidligere har hun spist litt av Gildes røkte kjøttpølser uten skinn,men har nesten kuttet det helt ut for å komme enda lavere ned med karboinntaket. Samme med karbonader. Gilde sine har 8 g/100g og det er vel litt i overkant. Nå er det hamburgerkaker i stedet.(2g/100g). Jeg syns hun er flink og trofast mot dietten og jeg syns også det er frustrerende når det ikke har gitt resultat.
Når det kommer til utskeielser er det gjerne en usukret is fra Isbilen med 5-6 gram karber i. Gjerne hver tredje dag. Noe som vel ikke skal sette kjepper i hjulene for en eventuell ketose? Ei heller en boks(0,2 liter) med musserende vin en gang i uken?
Er det bare å være tålmodig som gjelder,eller gjør hun noe feil? Hun er i følge ketosticks ikke i ketose. Når det kommer til trening har det blitt lite tid til det. Bare noen spaserturer.

Kona mi har en BMI på 25-26,men vil ha bort ca 10 kilo rundt livet. Jeg syns nå hu er fin som hu er

Kabonadekongen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat