Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-11, 10:10   #5
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Flaut å si man lever etter lavkarbo?

Jeg bekjenner meg ikke offentlig til lavkarbo. Jeg sier som sant er at jeg spiser glutenfritt og velger bort brøderstatninger til fordel for ordentlig mat . Spør noen mer da sier jeg at jeg forsøker å holde meg til Primal Blueprint. Da har vi en diskusjon og jeg får lov til å forklare hva det går ut på. (Steinalderkosthold med vekt på ren mat av rene råvarer ... i motsetning til hel- og halvfabrikata ... og naturlig fett. Anbefalt karbohydratgrense varierer etter målsetning, men 150g daglig regnes som øvre grense om man ikke ønsker en usunn vektøkning.)