Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-11, 20:53   #12
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 59
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Bilder av meg før, januar og nå

Opprinnelig lagt inn av jenta26, her.

åh så snille dere er, jeg føler meg selv ikke bra nok for blant annet han vennen jeg var sammen med til barcelona, jeg er veldig forelsket i han men han ser meg som venn,han er slank og kjekk, jeg føler meg som et takras i forskjell, huff

Du lider nok litt av det samme som endel andre som har gått ned mange kilo: Bildet du ser i speilet er ikke det du ser i hodet ditt Det kan ta lang tid før man faktisk ser seg selv slik alle andre ser deg, og der er ikke du ennå. Du ser fantastisk ut, slank og lekker og kan sikkert få den du peker på unntatt denne ene. Har lest i annen tråd at du får profesjonell hjelp med selvbildet. Det er bra - fortsett med det, så løsner ting etterhvert. Man skal være veldig flink, inbitt og sta for å gå ned så mye som du har gjort. Vær stolt at det, og bruk de samme egenskapene på andre områder. Du vet jo at du kan............