Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-05, 11:10   #9
Mum 4 2
Seniormedlem

Mum 4 2 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 54
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Sv: Dagens gullkorn fra barnemunn

Opprinnelig lagt inn av 205gti16v

Ein liten pjokk på 2, la oss kalle han Truls. Blei vakna av meg i Barnehagen og vart satt til bords der det låg fiskekaker. Han peikte og spurde om å få bolle(dei ligna litt på kveiteboller). Eg gav han ein liten bit, me såg at han vart litt skeptisk og spurde om han ville smake. Då svarte han"Truls kan lukte"

Luringen!

Poden min er veldig glad i noen plastdyr han har (ku, sau, hest, løve, nesehorn mm). Han elsker da å sitte og fortelle meg hva de heter. Så her om dagen viste han meg løven og sa:
"Herre e løvetann, mamma".

Ikke greit å ikke skjønne at planten løvetann og dyret løve ikke har stort til felles enn akkurat "løve".