Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-11, 14:51   #4365
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hellu damer!!!!

Så godt det er å være etterspurt - mmmmmm!

Søndagen gikk bra. Var jo nærmest i ulage i forkant, og på vei dit. Men det var ok. Overraskende mye hyggelige folk (ikke de med gullfiskene, men andre) som det gikk ann å menge seg med. Og da gjorde jeg det da.
Ble fin i kjolen også - prøvde å finne bilde av den for å legge inn her, men finner ikke. Brun enkel sak, med de lekreste støvlettene til, kaninskjerf og et digert sjal over skuldrene. Ga i alle fall en god følelese av at jeg var fin-fin, - hvilket bidrar til et hevet hode og et digert flir. Som hjelper på alt.

Vært på hyttetur etter det, var så godt å dra av seg finstasen og få på seg hytteklærne. Begge ytterpunktene på en time liksom. Har ikke fått jaktet i år, men det hjelper godt med et par dager i den høstfargede skogen. Blir glad av sånt jeg da.

Så var det en heisatur med jobben etter det igjen. Tenkte på deg Bente, ift jobb utfordringer. Endelig løsner det her i alle fall. Etter tre år med helvete. Og det var såååå på tide. Tingene er jo veldig i starten enda, ingen nye stillinger er klare, - men det blir endringer og den som ikke leverer blir genialt nedgradert. Sånt no' blir jeg også glad av!

JoHaris vindu har jeg jobbet med Dollsine: kan brukes på alle måter - og ift roller og settinger, men jeg har aldri tenkt sånn i forbindelse med vekt.. Artig sak.

Og Prutti'n har selvfølgelig både flyttet og pusset opp et par tre ganger? Håper du har fått det fint, og mest av alt at du koser deg masse. Med ditt eget selskap, og stearinlys, leiligheten og matlagingen nå som det er råderett over egen hverdag på en annen måte enn når man bor hjemme.

Sanna da - driver du med?

Ler av deg Appelsin: når du forteller om joggeturen for å rekke banen. Godt de går ofte, ikke sant? Knis - der er vi like ja. Burde vel slenge oss en tur rundt Sognsvann igjen kanskje? Kjapp gange - og to runder?

Godt å være innom her igjen - kommet for å bli.

Stor klem til dere alle sammen:

Forresten: Har dere nå bestilt billetter og overnattinger og alt mulig til desemberhelgen vår??????????????

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat