Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-11, 20:48   #33
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Demotiverende *sukk*

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Den (røde) usøtede soyamelken fra alpro har 0,2g kh/100g. Jeg drikker dog ikke soyamelk, så foretrekker kremfløte i litt mindre mengder. (Synes det smaker mye bedre og! Men det er meg. :P)

Stemmer det, nesten ikke karber i. Jeg drikker ikke det så ofte, men så har jeg som regel kun kjøpt sånn kaffe ute 3-4 ganger i året. Så å bytte den i latte med soya spiller ingen rolle. Men man skal være klar over de negative sidene ved soya da, at den feks kan gi oss kvinner spente bryster mm, samme effekt som p-piller. Jeg reagerer ikke på et og annet glass med soyalatte, men jeg prøvde det i shake en hel uke, og det merket jeg..
Jeg drikker sjelden fløte i kaffen, fordi jeg bruker nok fløte/rømme ellers, at det hadde blir for mye og blitt en vektstopper om jeg skulle brukt det til daglig.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat