Sv: Forstår ingenting
Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.
Der har du svaret ditt.
1) Du har gått på ketolyse før
2) Du har ingen optimal vekt for ketolyse
3) Du stresser
Løsning: Finn deg en annen diett.
Hvordan kan du si at jeg ikke har optimal vekt for ketolyse? Jeg veier mer enn nok for denne kuren 
Men nå kuttet jeg ut atkins barer og sukrin i mat, så nå raste det ned igjen....
Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.
Det er en kjent sak at man ikke oppnår like raske resultater om man har spist lavkarbo tidligere. Jeg vet ikke hvordan du har spist i mellomtiden før du begynte igjen.
Du ser ut til å stresse veldig med dette allerede etter 4 uker - jo mer du stresser - jo mindre vekttap får du, siden stress er en av de mest "effektive" partystopperene der ute.
Skal du bare ned i vekt og så gå tilbake til et annet kosthold, eller har du tenkt og spise lavkarboish etterpå også?
Gikk du ned mye sist gang du gikk på lavkarbo - og spiser akkurat det samme nå som du gjorde da, kan det hende at du spiser mer energi enn kroppen din trenger. Stort vekttap gjør at man trenger mindre mat rett og slett...
Jeg visste ikke at det hadde noe å si at man hadde gått på ktolyse før. Men nå har det i hvert fall ordnet seg her i gården og får håpe det holder seg. Kuttet ut all søtning, så får se...
Jeg skal ikke tilbake til vanlig etterpå, da er jeg jo rett tilbake til start. Skal leve lavkarbo etter jeg har oppnådd det resultatet jeg vil, men ikke så strengt som nå 
Opprinnelig lagt inn av k.tuva, her.
Ikke se på vekten. Bare følg kuren, å vit at du gjør det riktig. Stress over vekten, gjør ingenting bedre! 
Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.
Ja, stress kan føre til fettlagring. Sove nok, yoga/ meditasjon er trolig viktigere enn å trene for å oppnå vektnedgang.
Jeg vet at dette stresset ikke er bra, men klarer liksom ikke la være 
Jeg får lite søvn med en baby i hus og full jobb, men nå er jeg som sagt i gang igjen, så håper det holder.
Takk for svar, alle sammen 

|